Bijna Kerst

Bijna Kerst. Ik hou van Kerst. Het gezellig samen zijn met familie/vrienden, lekker eten en de mooie kerstliedjes.

De dagen voor kerst zijn bij mij altijd druk, zo ook dit jaar. Ik heb natuurlijk gewerkt. Daar was de Kerstsfeer ook aangebracht. De poort is versierd met lichtjes. Voor de kasteelramen hangen kransen met lichtjes en zowel bij het kasteel als bij het gebouw waar ik werk staat een hele grote kerstboom. Het pad naar het gebouw waar ik werk is ook leuk verlicht.

15622096_1140349949416446_7846683686084915229_n

Afgelopen dinsdag had de personeelsverenging Edorneijn een kerstmarkt georganiseerd. Met bonnetjes kon je daar iets leuks halen. Het vond plaats in het koetshuis en toen we daar naar toe gingen speelden de klokken in de toren “Midden in de Winternacht”. Het was er erg druk, maar wel gezellig. Ik heb heerlijk warme chocolademelk met slagroom gedronken en ik heb een leuk Rituals pakket meegenomen. Ook kregen we een boekje over Nyenrode bij binnenkomst. Dat is weer fijn leesvoer voor in de vakantie.

 

Oliver had een beetje een baldadige week deze week. Maandag kwam ik thuis en toen had hij zijn eigen spullen omgegooid. Dinsdag kwam ik thuis en toen had hij helaas mijn spullen omgegooid. Hij had een glazen vaas omver gegooid en die lag in behoorlijk wat stukjes op de vloer. Ik heb mijn moeder gebeld en gelukkig kon ze me komen helpen. Glas en rolstoel wielen zijn niet echt een goede combinatie.

Vandaag is hij wel heel lief en heeft al vaak een knuffel bij me gehaald.

img_8734

Afgelopen donderdag bestond de dag een beetje uit eten. Op het werk waren we door Vermaat uitgenodigd voor een lunch. Ik heb heerlijk gegeten!

 

’s Avonds heb ik gegeten bij Loetje samen met mijn NS familie en mijn moeder. Het was een hele gezellige avond! Heerlijk gegeten en gezellig gekletst. Een goede manier om de Kerstvakantie in te luiden.


Gisteren moest ik nog naar de tandarts om het gaatje in mijn kies te laten vullen. Ondanks mijn angst voor naalden heb ik toch gekozen voor een verdoving. Ik heb weer eventjes gehuild, maar toen die verdoving erin zat ging het prima. Met een goed gebit het nieuwe jaar in dus.

Vandaag heb ik gerommeld in huis en het boek Harry Potter en het Vervloekte Kind uitgelezen. Het was weer een spannend Harry Potter verhaal.

img_8733
Ik wil jullie graag hele fijne Kerstdagen toewensen!

15542155_1141818905936217_3558715456670226144_n

Plaats een reactie